torstai 14. elokuuta 2014

Pitkästä aikaa!

Täällä taas! Enpä ole ehtinyt kirjottelemaan aikoihin. Kesäkin jo melkein hujahtanut ohi ja syksy kolkuttelee kohta ovella. Kesä on hurahtanut tosi nopeasti ja koko ajan vaan miettinyt, että mihin nämä viikot katoaa. Syyskuun alussa minä palaan takaisin työelämään ja Mikael menee päiväkotiin, hui. On alkanut tätä mamia jo hieman jännittää, että kuinka se arki alkaa meillä rullaamaan ja kuinka tuo meidän pieni mies sopeutuu päiväkotiin. Samalla kuitenkin odotan innolla töihin menoa, sillä täytyy myöntää, että niin paljon kuin poikaamme rakastankin, niin kaipaan jo kovasti muutakin haastetta ja sisältöä elämään, kuin lapsen ja kodin hoitoa. Luulen, että jaksan sitten taas paremmin puuhastella Mikaelin kanssa kotona ja kotihommatkaan ei maistu enää niin puulta, kun pääsee töihin tuulettumaan neljänä päivänä viikossa.

"Hieman" ärsyttää, kun kroppa alkoi olemaan jo ihan suht. hyvässä kunnossa alkukesällä ja syömisetkin meni hyvin. -Noh, sitten tuli taas se pirullinen ajatus mieleen, että "Nyt on kesä ja nyt pitää nauttia." Jos tuosta vähän kakkua ja keksiä ja grillimakkaraa." "Äh, ei huvita lähteä tänään salille.." "Vois juoda pari siideriä" Jne, jne.. Siis oikeesti! Nyt ne kakut, keksit ja grillimakkarat on tuossa vyötäröllä, hyvä minä! Vaaka näyttää vain kaksi kiloa plussaa, mutta olen varma että oon onnistunut kadottamaan myös lihasmassaa, joten on sitä läskiä todellisuudessa tullut vähän enemmän. Huoh! Onneksi virheistä voi ottaa opiksi. Olen kadottanut kesän aikana lähes täydellisesti treenimotivaation jonnekkin. Mutta - olen päättänyt löytää sen uudelleen. Maanantaina 18.8 starttaa taas Fitfarmin Superdieetti nettivalmennus ja minä olen niiin mukana! Ajattelin myös kirjoitella tänne hieman fiiliksiä ylös ja jos uskaltaisi myös ottaa tässä viikkojen mittaan kuvia kropasta, niin voisi sitten vertailla ja katsoa, että syntyykö mitään tulosta! Peilikuvallehan ihminen yleensä sokaistuu, eikä välttämättä huomaa edistystä, mutta kuvat ei onneksi valehtele. :) Onko täällä muita jotka osallistuvat Superdieetti-valmennukseen? :)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti